Integracja płatności Tpay z Shopify – nowa aplikacja operatora

Operator płatności Tpay opracował oficjalną aplikację dla Shopify, dzięki której sprzedawcy internetowi mogą w prosty sposób zintegrować płatności w swoich e-sklepach, opartych na tej platformie e-commerce.

 

Wdrożenie Tpay pozwala sprzedawcom współpracującym z gigantem e-handlu na szybkie, łatwe i bezpieczne wprowadzenie płatności online na stronie e-sklepu i udostępnienie kupującym znanych i lubianych metod płatności, m.in. Pay-By-Link, BLIK oraz płatności kartowych, ratalnych i odroczonych. Możliwa jest także obsługa zwrotów, realizowanych bezpośrednio z poziomu sklepu. 

 

– Opracowana aplikacja to duże udogodnienie dla e-konsumentów, którzy mogą zrealizować transakcje w sklepach korzystających z platformy Shopify za pomocą ulubionych metod płatności. Z kolei właścicielom e-sklepów rozwiązanie pomoże w ich rozwoju na polskim rynku e-commerce – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online. – Stworzenie atrakcyjnego wizualnie oraz łatwego w obsłudze sklepu internetowego to nie wszystko, o czym powinni pamiętać sprzedawcy. Absolutnie kluczowa i niezbędna jest instalacja bezpiecznych płatności online wraz z zapewnieniem różnorodnego wachlarza metod płatności – dodaje Paweł Działak. 

 

Aplikacja Tpay to stabilne i intuicyjne rozwiązanie, w pełni zgodne z wymogami Shopify, pomyślnie przeszło proces certyfikacji i jest już dostępne w Shopify Store po udostępnieniu linka wskazanego przez operatora. Właściciele e-commerce’ów mogą w łatwy sposób skonfigurować aplikację bezpośrednio w panelu sterowania sklepem. 

 

Shopify to czwarty co do wielkości gracz mający ponad 10 proc. udziału w globalnym rynku platform e-commerce. Systematycznie rozszerza swoją obecność również w Polsce, umożliwiając rodzimym sklepom efektywną sprzedaż poza granicami kraju. Działając w modelu SaaS (Software as a Service) Shopify oferuje w cenie usługi szereg przydatnych elementów, począwszy od hostingu, poprzez zintegrowane narzędzia do analityki, aż po rozwiązania sprzedażowe stworzone specjalnie z myślą o sprzedaży w social mediach.